Brug Google Analytics til at optimere din forretning

Optimer din online tilstedeværelse på baggrund af viden. Ikke gætværk.

Hvad er Google Analytics?

Google Analytics er et (uundværligt) statistikprogram. Det kan give dig viden om dine besøgendes adfærd. Hvor kommer de fra? Hvilke søgeord finder de din hjemmeside på? Og meget mere.

Den viden skal du bruge til at skrive målrettede Ads-annoncer, optimere dine marketingtiltag og opbygge websites, der konverterer bedre.

4 fordele ved Google Analytics

1. Spor dine konverteringer

Find ud af, om dine mødebookinger, bestillinger og formularer konverterer. Og se, hvor der er plads til forbedring.

2. Se, hvem dine kunder er

Få svar på dine besøgendes geografi og demografi. Og få overblik over, hvem der konverterer bedst. 

3. Se dine kunders adfærd

Få indblik i, hvilke sider dine kunder besøger. Hvor længe de er der. Og hvor de springer de fra. 

4. Få rapporter og ren besked

Modtag statusrapporter. Og følg med i, hvordan dine marketingaktiviteter performer.

Kursus i Google Analytics

Spar os væk, hvis du har tiden til at gøre det selv. Og lad vores eksperter lære dig, hvordan du kan bruge Google Analytics til at optimere din forretning.

På kurset lærer du:

  • De mest grundlæggende funktioner i Google Analytics
  • At analysere, hvilke sider på dit website, du vil få mest værdi ud af at optimere 
  • At analysere effekten af Google Ads og andre betalte annoncer 
  • At opsætte mål og lave avancerede rapporter

Kurset er for dig, der:​

  • Er webmaster og arbejder med din virksomheds online markedsføring
  • Er begynder og gerne vil lære at måle på jeres online markedsføring
  • Allerede har erfaring med Google Analytics – men gerne vil forbedre og målrette indsatsen 

Vil du vide mere?

Så ring eller skriv til Potter. Han er klar på en god snak om, hvordan du skal bruge Google Analytics. Og hvorfor det er guld værd for din digitale forretning. 

Ib Potter
Online Marketing Chef
+45 51 77 81 55
ib.potter@co3.dk

Potter fortæller dig alt, hvad du skal vide om Google Analytics