Målret din annoncering med Google Remarketing

Få tidligere besøgende til at vende tilbage. Og øg dit salg.

Hvad er Google Remarketing?

Google Remarketing er målrettet annoncering mod tidligere besøgende på dit website. Du kender det godt. Det er de annoncer, der forfølger dig rundt på nettet – og husker dig på, at du har kigget på et produkt eller en ydelse. Det handler om at sælge til dem, der allerede har vist dig interesse.

4 fordele ved Google Remarketing

1. Få flere til at handle

Få folk, der har vist dig interesse til at vende tilbage – med større sandsynlighed for at handle.

2. Relevant annoncering

Dine annoncer bliver kun vist til folk, der tidligere har vist dig interesse. Det sparer dig annoncekroner.

3. Bliv set mange gange

Forfølg dine besøgende. Kunder skal i gennemsnit påvirkes syv gange, før de handler.

4. Løft dit salg

Opnå en højere konvertering igennem winback og brand awareness.

Succeshistorier med Google Remarketing

35.520

bannervisninger for 728 kr.

417

besøgende for 1.351 kr.

1.8 mio

bannervisninger for 21.695 kr.

Kursus i Google Remarketing

Spar os væk, hvis du har tiden til at gøre det selv. Og lad vores eksperter lære dig at lave Google Remarketing-kampagner, der får dine besøgende til at vende tilbage.

På kurset lærer du:

  • Hvad Google Remarketing grundlæggende er
  • Hvordan du laver en effektiv Google Remarketing-kampagne
  • Hvordan du sætter en kampagne op i praksis
  • Hvordan du måler på effektekten af din kampagne

Kurset er for dig, der:

  • Er ansvarlig for online markedsføring i din virksomhed
  • Gerne vil lære om dine muligheder med Google Remarketing 
  • Gerne vil have flere leads og sælge mere 

Vil du vide mere om Google Remarketing?

Så tag fat i Potter. Han hjælper dig gerne med at få tidligere besøgende til at vende tilbage.  

Ib Potter
Online Marketing Chef
+45 51 77 81 55
ib.potter@co3.dk

Kontakt Theis og hør mere om Google Remarketing