Webinar
Sådan automatiserer du de 6 kedeligste arbejdsopgaver i marketing
Hver dag bruger du tid på manuelle arbejdsopgaver, som er ineffektive. De opgaver kan faktisk let automatiseres. Det kræver blot de rette digitale værktøjer.
Hvis vi går helt tæt på hverdagen i marketingafdelingen i en almindelig dansk virksomhed, finder vi en lang række kedelige arbejdsopgaver, som stjæler tid og fokus fra andre (vigtigere) opgaver.
Det kan eksempelvis være:
- Sende billeder til forhandlere og samarbejdspartnere
- Opdatere produktdata og marketingtekster flere steder
- Opdatere prislister
- Lede efter information som ligger gemt flere steder
Prøv at forestille dig, at ovenstående opgaver blev løst helt eller delvist automatisk. Kunne det ikke være dejligt?
Det ville frigive en masse tid, som du kan bruge på kreative og sjove marketingopgaver.
Få en digital værktøjskasse til marketing
På webinaret viser vi dig, hvordan du kan automatisere de kedelige manuelle opgaver i marketing med en digital værktøjskasse.
Hør blandt andet om:
- PIM (Product Information Management)
- Mediecenter
- Selvbetjeningsløsning
- Automatisk PDF-generering
Gå ikke glip af webinaret, hvis du …
👉🏼 er frustreret over, at din hverdag er fyldt med kedelige opgaver, som stjæler din tid.
👉🏼 driver en forretning, som sløves af manuelle og ineffektive arbejdsgange.
👉🏼 er afhængig af en marketingafdeling, som performer.
👉🏼 mangler inspiration til, hvordan du kan digitalisere marketingafdelingen.
Alt det praktiske
Dato: 1. marts 2023
Varighed: 1 time
Oplægsholdere:
Brian Mikkelsen, e-handelsspecialist hos twoday Co3
Tevin Lac, Head of e-commerce hos DI
Kim Bruno-Lindby, chefkonsulent
Se en optagelse af webinaret
– og få vores nyhedsmails
Webinaret blev afholdt 1. februar 2023.
Fik du ikke set det? Så kan du her få et link til en optagelse af webinaret.