Alle virksomheder taler om e-handel og digitalisering. Mange gør noget ved det. Undtagen møbelbranchen. Ifølge en rapport fra Rambøll er branchen den mindst digitale ud af 22. Og det er der 3 gode grunde til.
Møbelvirksomheder er sammensat på en måde, der gør digitalisering både dyrt og besværligt:
I praksis betyder det, at digitaliseringsprojekter i møbelvirksomheder ofte ender med større udgifter til konsulenter end gevinster til virksomheden. Nogen ville kalde det en dårlig forretning.
Vælger du mulighed nummer 3? Så læs videre.
Efter at have hjulpet møbelvirksomheder med digitalisering i snart 10 år, har vi opbygget et unikt bibliotek af gennemprøvede metoder, skabeloner og værktøjer, der effektivt løser branchens udfordringer.
Vi har samlet al vores viden i Espresso M: Et 6-måneders forløb, der hjælper møbelvirksomheder med at digitalisere marketing og salg.