Digital Marketing Systemet giver dig en række muligheder, som kan hjælpe dig med at styrke din online forretning.
Sitecore DMS indeholder en række grundlæggende elementer:
Med Engagement Analytics i Sitecore DMS, får du rig mulighed for at forbedre din ROI ved at forbedre konverteringsrater og genere kvalificerede leads. Du får overblik over dine kampagner og du kan se hvordan brugerne anvender din hjemmeside.
Du kan opsætte profiler på dit site, som brugerne vil blive en del af afhængigt af hvordan de klikker sig rundt på sitet, og hvilke handlinger de foretager. Du får dermed mulighed for at justere dit indhold, så det rigtige content hele tiden præsenterer sig for de rigtige profiler. Du får med andre ord mulighed for at tilpasse dit indhold til dine brugeres adfærd.
Sitecore DMS byder også på mulighed for A/B Multivariate Testing, hvor du kan sætte forskelligt indhold op, og teste hvilke versioner der virker bedst.
I nyhedsbrevsdelen i Sitecore DMS får du mulighed for at skabe gode email kampagner, så du kan trække flere brugere til din hjemmeside og få flere kunder i butikken.
Med Email Marketing værktøjet kan du løbende teste og optimere dine nyhedsbreve ud fra brugeradfærd og profilering.
Sitecores Adaptive Print Studio giver dig mulighed for at håndtere print på en bedre måde. Du kan integrere web og print, og tilrette printene i forhold til brugerinteresser og adfærd. Der findes desuden en række designskabeloner, så du kan skabe brochurer og printmateriale, uden kendskab til designprogrammer.
I Sitecore DMS får du mulighed for at koordinere din interaktion med kunderne fra flere kanaler, så som email, web og mobil. Du kan selv designe og overvåge engagementsplaner, og iværksætte kampagner. Med Engagement Automation kan du personliggøre oplevelsen for dine brugere, når de kontakter dig via de opsatte kanaler.
Sitecore DMS kan hjælpe dig med at finde nye leads til jeres sælgere. Systemet kommer med en daglig lead rapport, baseret på de besøgende og profiler der er sat op på løsningen.
Rapporten er et stærkt værktøj for salgsteamet, der både får leads, men også en forståelse for hvordan brugeradfærden på sitet er.