Når du skal optimere dit website til søgemaskinerne, er der en række grundlæggende ting, som du skal se på for at forbedre dine chancer for at blive fundet i søgemaskinerne.
Det gælder om at løbe dit indhold igennem og optimere det til de nøgleord, som du gerne vil have indholdet fundet på.
On-page søgemaskineoptimering drejer sig om at målrette dit indhold og gøre det mere specifikt, så søgemaskinerne ikke er i tvivl om, hvad den enkelte side handler om.
Vi ved hvilke parametre, som Google og de øvrige søgemaskiner ser på, og kan hjælpe dig med at skrue på de rigtige knapper, så vi får fintunet dit website, og gjort dit indhold så relevant, at søgemaskinerne ikke kan kigge den anden vej.
En søgeordsanalyse kan hjælpe dig med at lægge en strategi for, hvilke ord du skal optimere dine sider til. Den giver klarhed over hvilke søgeord, som kunderne bruger og dermed hvilke ord, der er gode at optimere indholdet til, så du tiltrækker flere besøgende og kunder til din forretning.