De fleste fejlslagne kampagner skyldes manglende research, og at du ikke taler samme sprog som dine kunder. Du kalder måske dine produkter for én ting, mens kunderne i virkeligheden kalder det noget andet, når de leder efter dine produkter.
Det kan koste dig forretning, da dine konkurrenter så kan løbe med de besøgende, fordi de ligger bedre til i søgemaskinerne på de rigtige ord.
Skal du optimere din tilstedeværelse på internettet og i søgemaskinerne, er det derfor vigtigt at du bruger de rigtige ord, for at få de største chancer for trække besøgende ind på din hjemmeside.
En søgeordsanalyse / søgeordsafklaring klarlægger hvilke ord, der giver dig den bedste chance for at optimere din forretning.
Som en del af søgeordsanalysen, kigger vi dine konkurrenter i kortene, og ser hvilke ord de bruger. Er der nogle ord du ikke kender til, eller er der nogle ord som de ikke bruger, men som du med fordel kan optimere dit website til.
Vi kigger på hvad der rører sig i din branche, spørger fagfolk og kunder om hvad de søger på, og kigger på nuværende og kommende trends.
Søgeordsanalysen giver dig et godt grundlag, som du kan bruge i søgemaskineoptimeringen af dit website. Du kan se, hvilke ting du skal overveje i navngivningen af dine produkter og ydelser, og bruge analysen til at målrette tekst på websitet og i dine kampagner.
Søgeordene kan du også anvende som grundlag til din online annoncering i søgemaskiner og på sociale netværk.
Når vi udarbejder en søgeordsanalyse til dig, kigger vi desuden på opbygningen af dine menuer på dit website. Vi kommer med forslag til den optimale indholdsstruktur, og deler søgeordene op i primære og sekundære søgeord, så du ender ud med en opskrift på en søgemaskinevenlig struktur.