Onlinekampagne gav 521 nye (relevante) leads

Kapacity

Kapacity whitepaper

Udfordringen

Vi har hjulpet den landsdækkende IT-virksomhed Kapacity med at sætte AI (Artificial intelligence) i spotlyset – og endda på en måde, så alle kan forstå det. AI er nemlig komplekst, og mange taler om det. Men ingen ved helt, hvordan de skal bruge det.

Opgaven lød derfor på at 1) øge kendskabet 2) fjerne barriererne og 3) konkretisere AI for en bred vifte af virksomheder. Det hele for at ramme målgruppen lige i solar plexus.

Løsningen

Vi lavede en e-bog, der netop gav modtageren opskriften på, hvordan de kommer i gang med deres første AI-projekt. Branche for branche gav vi dem et nemt tilgængeligt overblik listet med konkrete fordele og eksempler, de kan relatere til i hverdagen. Og så hældte vi olie på SEO-motoren, så Kapacity har en AI-landingpage, der også trækker trafik, selvom kampagnen er slut. På den måde blev både landingpage og e-bog evergreen-materiale.

Co3 stod for selve konceptet og idéen, men det hele er lavet i tæt samarbejde med Kapacity. Det er en bolchepose af fordele, hvor vi optimerer og justerer i plenum - og udnytter hinandens ressourcer bedst.

Resultater

Onlinekampagnen gav 521 permissions på selve e-bogen. Det er stærkt gået, når det kommer til et emne som AI, der kan virke langhåret. Årsagen til det fine tal findes blandt andet i den komplet uhøjtidelige måde at gå til AI på, som især brandvideoerne understreger.

På selve landingsiden har der været over 13.000 visninger, som vidner om væsentlig indhold leveret med ild i tasterne, der måned efter måned fortsætter med at trække trafik.

Facebook-annoncering for Kapacity

"Samarbejdet med Co3 om vores AI-kampagne har været en ubetinget god oplevelse".

Thomas Elgaard Nielsen
Marketing Manager, Kapacity

Et nyt website til Kapacity

Resultater

521

relevante leads fra målgruppen

153%

flere besøgende gennem målrettet markedsføring

”Samarbejdet med Co3 om vores AI-kampagne har været en ubetinget god oplevelse. Co3 har udvist stor forståelse for det forretningsmæssige, god fleksibilitet i forhold til de elementer af kampagnen, vi gerne selv ville stå for – og omhu for at kampagnen performede bedst muligt, da den først var lanceret. Det har givet os mange gode leads, både under selve kampagneperioden, men også efterfølgende, hvor materialet fungerer godt som evergreen content.”

Thomas Elgaard Nielsen
Marketing Manager, Kapacity

Et eksempel på annonce på LinkedIn

Kapacity annoncering på sociale medier

Vil du vide mere? 

Så giv Christian et kald. Han er altid klar på en snak om, hvordan vi kan få din forretning til at rykke på den digitale spillebane.

Christian Poulsen

CEO / Adm. Direktør

+45 32 26 68 50

E-mail