Vi holder af B2B, og vi ved, hvad der virker. Og vi vil hellere end gerne dele den viden med dig
B2B Dagen er dagen for dig, der arbejder med B2B – hvad enten dit udgangspunkt er marketing, strategi eller tech. Og uanset om du sælger software-løsninger, firmagaver eller børneudstyr.
B2B Dagen er dagen, hvor vi deler ud af vores erfaringer med, hvad der virker og ikke virker inden for B2B marketing, e-handel, digital strategi og meget mere.
Og vi er ikke alene – vi har allieret os med gode samarbejdspartnere, som kommer med input fra den anden side.
Marketing, strategi og tech
Måske har du været med til B2B Dagen før – det er en af de meget få konferencer, der er dedikeret til B2B – og måske er det første gang, du skal med.
Uanset hvad bliver det en ny (og forhåbentlig virkelig fed) oplevelse i år, hvor vi er gået væk fra den klassiske opdeling i et marketing-spor og et spor målrettet e-handel.
På B2B Dagen 2023 kan du vælge mellem 3 forskellige spor: Et marketing-spor, der er målrettet marketingchefer og beslutningstagere i marketing. Et strategi-spor, der er målrettet CEO’en eller salgschefen. Et tech-spor, der er målrettet virksomhedens CIO eller CTO.
Marketing
I marketing-sporet kan du blandt meget andet blive klogere på, hvad databaseret marketing, AI, Tone of Voice, PR samt et skærpet fokus på Best Practice Protection kan gøre for din forretning.
Strategi
I strategi-sporet dykker vi blandt meget andet ned i, hvorfor du bør tænke digitalisering ind i din strategi, f.eks. i form af apps og webshop. Vi får også fornemt besøg af TDC NET samt Unique Furniture, som hhv. fortæller om en ambitiøs serviceplatform og en effektiv salgsorganisation.
Tech
Vores tech-spor åbner motorhjelmen til de 4 toneangivende PIM-systemer på det danske marked, ligesom vi giver et dybt og grundigt indblik i Umbraco-suiten med Umbraco, Vendr og Struct. Vi møder også LeadDoubler, et tool, der kan øge din konvertering, og så kigger vi til sidst på Composable Commerce som en ny tilgang til e-handel.
Dagens program
Fra kl. 08.30
Indskrivning og morgenmad

Kl. 9.30 - 9.40
Velkomst og præsentation af marketingsporet
Ib Potter, Online Marketing Chef, twoday Co3
Velkomst og præsentation af strategisporet
Brian Mikkelsen, CSO, twoday Co3
Velkomst og præsentation af tech-sporet
Tobias Høst, Seniorkonsulent, twoday Co3
Kl. 9.45 - 10.30

7 marketing indsigter der gør enhver B2B marketingchef til en rockstjerne
Du har hørt det 10.000.000 gange: Databaseret marketing. Hvem tør sige “Næææ, vi kører 100 % på mavefornemmelsen”?
Og det er ikke, fordi der ikke er data nok. Der er masser! Men hvad er det præcis for en data, du skal finde - og hvad skal du bruge den til?
Find ud af det her. Og det er slet ikke så svært endda (og hvem vil ikke gerne være rockstjerne?)
Nicolai Grønlund Andersen, Digital projektleder og Online Marketing Konsulent, twoday Co3

Har du en solid digital strategi for de næste 2-3 år?
Danske virksomheder har digitalisering på dagsordenen. Udviklingen forventes at blive historisk hurtig, og kravene vokser.
De omstillingsparate står til at høste enorme strategiske fordele. Som CEO har du derfor brug for en solid, digital strategi.
I dette oplæg får du et overblik over tidens 3 største udfordringer, vores strategiplan med 12 indsatser og et råd til, hvordan du bør forholde dig til AI.
Brian Mikkelsen, CSO, twoday Co3

Kom på unik rundtur i PIM-junglen - mød inriver og Perfion
Overvejer du et PIM-system, men savner et overblik over mulighederne? Vi har samlet de 4 førende PIM-systemer i Danmark på én adresse.
Vi starter med at hilse på inriver og Perfion, der viser en kort demo af deres PIM-systemer.
De gennemgår bl.a. workflow-muligheder fra oprettelse til publicering af produkter, og så kan du se, hvordan du nemt og hurtigt kan oprette og oversætte produkttekster ved hjælp af AI.
Christian Thoft, Business Developer, twoday Co3
Kl. 10.45 - 11.30

Få din CEO i Børsen
PR og den klassiske pressemeddelelse er tæt på skindød, lyder det ofte. Men du skal aldrig undervurdere brandingværdien i at placere din virksomhed eller din CEO i store, etablerede medier.
I løbet af tre kvarter får du behind-the-scenes-cases og konkrete tips og tricks til den vellykkede PR-indsats.
Og du får også at vide, hvorfor årshjul og langstrakte detailplaner sjældent giver det bedste PR-resultat.
Mads Haukrogh, Partner, Friday

Forstå potentialet i apps og digitaliser din forretnings kerneprocesser
Apps har før været forbundet med omkostningstunge projekter, men med nye teknologier er appudvikling blevet mere håndterbart. Og de er et værktøj, der ikke kan ignoreres.
Apps har en stadig stigende rolle i den digitale servicepakke, som B2B virksomheder tilbyder deres kunder. Og med god grund.
I dette oplæg får du eksempler på, hvordan apps har optimeret centrale processer hos tre virksomheder.
Mikkel Belchuke, Head of Apps, twoday Co3

Fortsæt PIM-rundturen, og oplev DynamicWeb og Struct
Vi fortsætter PIM-gennemgangen med de to nye spillere på markedet.
DynamicWeb og Struct præsenterer hver især relevante features fra deres respektive PIM-systemer, så du kan få et indblik i nogle af de mange spændende muligheder.
Du kan bl.a. glæde dig til at høre om arkitekturen bag, optimering af arbejdsgange og brug af channels.
Christian Thoft, Business Developer, twoday Co3
Kl. 11.30 - 12.30
Frokost

Kl. 12.30 - 13.15

7 tegn på, at du har brug for en ny brandidentitet
Alle virksomheder har en brandidentitet. Også dem, der ikke arbejder med det der branding.
Spørgsmålet er, om din virksomhed har den rigtige brandidentitet? Du ved, den der vinder kundehjerter, adskiller jer fra konkurrenterne og understøtter forretningens strategi.
Til at svare på spørgsmålet præsenterer vi 7 tegn på, at du bør arbejde med din brandidentitet. Hvor mange kan du mon genkende fra din egen hverdag?
Bonnie Groth Frølund, Digital Forretningsudvikler og Head of Marketing Consulting, twoday Co3

TDC NET præsenterer: Det skal være lettere at være kunde hos dig end hos din konkurrent!
Convenience er det væsentligste parameter i digitale kanaler - specielt i B2B-salget. Det er her, kampen om kunden skal vindes - nu og i fremtiden.
Mød TDC NET, og få indblik en serviceplatform, som formår at realisere strategiske ambitiøse målsætning om digital service og partner-loyalitet.
Du får indblik i TDC NET's Partnerservice, top 3 tools samt ambitioner og resultater.
Anders Burla, Head of Umbraco / Solution Architect, twoday Co3
Christian Hvidt Haslund, TDC NET, PO & Head of Tactical IT solutions in Business Enablement

De 7 vigtigste ting, du skal vide om Umbracos nye e-handelsmodul Umbraco Commerce
En Umbraco-suite er, ud fra et teknisk perspektiv, en selvmodsigelse. Men faktisk er det ved at være en realitet - og en stærk en af slagsen.
I dette oplæg får du 3 eksempler på, hvordan Umbraco som fundament kan bruges med PIM, e-commerce og CMS.
Umbraco kan bruges til alt lige fra et lead-genererende website til en udviklingsplatform. Mød det, vi kalder verdens bedste web-schweizer-kniv!
Tobias Høst, Seniorkonsulent, twoday Co3
Kl. 13.30 - 14.00

5 effektive tips der gør, at du undgår at kaste værdifulde marketingdata i hænderne på dine konkurrenter
Hvem ejer din Google Virksomhedsprofil? Hvem har adgang til din Google Analytics? Facebook annoncekonto? Har du 2 faktor godkendelse på alle dine konti? Og hvad med kollegerne?
Aaaaaarrrrrrggggg, det er bare så usexet og kedeligt… men hold nu op, det er vigtigt. Du får ”best practise”-guiden, så du kan få det overstået – og undgå at miste adgang til jeres likes, indhold og historik.
Cecilie Høgedal Kjølhede, Digital Forretningsudvikler, twoday Co3

Din salgsorganisation er for dyr til ikke at være effektiv
I hvert fald hvis du spørger Jacob fra Unique Furniture. I salget er det ofte den, der reagerer hurtigst, der vinder kunden.
Derfor har Jacob fokus på at skabe en mere effektiv salgsorganisation. Prislister og tilbud er et af de områder, der har haft speciel fokus, fordi de stjæler meget tid.
Mød Jacob, og hør ham fortælle om visionen for en effektiv salgsafdeling, og få et indblik i det værktøj, som gør, at Unique Furniture nu kan skabe prislister og tilbud helt automatisk.
Jacob Lyngsø, CCO, Unique Furniture

LeadDoubler: Et tool som øger din konvertering omgående
Leder du efter det værktøj, som omgående giver dig øget konvertering på dit website eller webshop?
Glæd dig til at møde LeadDoubler - et værktøj til at bygge digitale redskaber, der kan øge jeres antal af kunder og spare jer for en hulens masse tid ved hjælp af automatisering.
Anvendt rigtigt kan LeadDoubler være det værktøj, du ville ønske, du havde kendt noget før, og som kan betale sig at implementere.
Morten Matras, founder, LeadDoubler
Kl. 14.00 - 14.30
Eftermiddagskaffe og -kage

Kl. 14.30 - 15.15

Marketingchefens AI Tool Box (og hvordan AI skaber reel værdi i din marketing)
Mød marketingchefens helt igennem fantastiske assistent: AI. Hvis du stiller de rigtige spørgsmål, ja, så er der stort set ikke det du kan få hjælp til. Kunsten er: at stille de rigtige spørgsmål.
Få en introduktion til de bedste AI-løsninger, og få konkrete bud på, hvordan du bruger det i din markedsføring.
Ib Potter, Online Marketing Chef, twoday Co3

Undgå at blive overhalet indenom af dine konkurrenter - optimér din B2B webshop
Du har etableret en B2B webshop – men hvordan sikrer du, at du følger med tiden, markedet, konkurrenterne og ikke mindst; dine kunders forventninger?
B2B e-commerce udvikler sig hurtigere end nogensinde, og du er nødt til at sikre en kontinuerlig udvikling af din løsning. Men hvordan?
Få inspiration til en 4-trins model du kan bringe i spil, samt 3 tiltag du kan starte med allerede i dag.
Jacob Gammelby Stenhaug, Client Director, twoday Co3

Er Composable Commerce noget for dig, og hvordan kommer du i gang?
Står du med et gammelt ERP-system og er udfordret, fordi du gerne fortsat vil kunne servicere dine kunder og udvikle din forretning?
Composable commerce er en nyere tilgang til e-handel, hvor du kan bygge en fleksibel og modulær infrastruktur ved at kombinere forskellige softwarekomponenter og tjenester.
På dette oplæg får du et indblik i vores erfaringer og anbefalinger til, hvordan du kan komme i gang.
Anders Ebdrup, Solutions Architect, twoday Co3.
Kl. 15.30 - 16.10
Afsluttende oplæg med David Guldager
Danskernes digitale dannelse – bliv bedre til at udnytte potentialet
Lær om danskernes og dine egne digitale vaner
Se hvor vi bevæger os hen imod
Forstå og udnyt potentialet af de digitale muligheder

Ses vi til B2B Dagen 2023?
Alt det praktiske
Hvordan er det med mad og parkering, og hvor bliver B2B Dagen afviklet? Du har sikkert en masse spørgsmål – du finder svarene her (og ellers er du mere end velkommen til at tage fat i os).
1.Hvem står bag B2B Dagen?
Det gør twoday Co3 – du kan læse mere om os lige her
2.Hvad koster det at deltage?
Det koster 499,- kroner ex. moms at deltage, hvis du er twoday Co3-kunde. Ellers er prisen 999,- kroner ex. moms.
3.Er der mad og drikke?
Ja! Med din billet får du også morgenmad, frokost og kaffe – naturligvis inklusive kage.
4.Hvor afholdes B2B Dagen 2023?
Konferencen afholdes på kulturhotellet Højhuset, Højskolevej 11, 7400 Herning. Klik her for at se det på Google Maps.
5.Er det muligt at parkere i nærheden?
Der er parkering ved Højhuset – og det er gratis.
6.Hvem kan deltage i B2B Dagen 2023?
B2B Dagen er i udgangspunktet målrettet beslutningstagere i virksomheder, der arbejder med B2B-salg. Hvis du er CMO, CEO, CSO, CIO eller CTO, er konferencen skræddersyet til dig.
Men det er ikke dit visitkort, der er din adgangsbillet – hvis du arbejder med og har interesse i marketing, salg eller tech relateret til B2B-salg, vil der helt givet være noget at hente for dig.
Vi gør desuden opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at reservere pladser til vores kunder.
7.Kan jeg skifte mellem sporene?
Ja, du må gerne shuffle mellem de forskellige spor. Når du tilmelder dig, beder vi dog om at vælge spor, så vi har en ide om interessen, men skulle du skifte mening på dagen, må du gerne hoppe ind og høre et andet oplæg, hvis der er plads.
8.Kan jeg afmelde mig igen?
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du kontakte maria.schlosser@co3.dk hurtigst muligt.
Vi gør opmærksom på, at seneste mulighed for afmelding er d. 21. september. Herefter kan du ikke få refunderet din billet.
9.Har du flere spørgsmål?
Er dit spørgsmål ikke her på listen, så tøv ikke med at sende det til maria.schlosser@co3.dk, så vil vi forsøge at besvare det hurtigst muligt.
Tilmeld dig B2B Dagen 2023
Udfyld formularen nedenfor, så sender vi dig en faktura ca. 2 uger før afholdelse. Da vi gerne vil sikre vores kunder en plads, forbeholder vi os retten til at annullere tilmeldingen for bureauer og konkollegaer.