Template

Lav en contentplan, der giver kunder i butikken

Hent vores contentplan

Sæt din contentproduktion i system med vores contentskabelon og skab relevant indhold, der møder kunderne i alle faser i købsrejsen.

Hvad kendetegner det content, I producerer i jeres virksomhed for at generere leads og kunder?

Er det inspirerende? Giver det modtagerne nye indsigter? Er jeres indhold underholdende, uddannende eller sælgende? Eller af den slags, de kan hive ned fra hylden og bruge til at løse konkrete opgaver i hverdagen, og som er med til at positionere jer som en fed virksomhed, der er interessant at lave et samarbejde med?

Du skal helst kunne svare ja til det hele. For det er det, dine kunder har brug for. Bare på forskellige tidspunkter.

Contentplanen giver dig overblik

Når du lægger en contentplan, sikrer du, at du har indhold, der passer til kundernes behov i alle faser af deres købsrejse.

Du får overblik over

  • hvilke emner der skal behandles.
  • hvilke formater du skal arbejde med (tekst, video, lyd mv.).
  • hvilken persona indholdet er målrettet mod.
  • hvilket stadie i købsrejsen indholdet passer til.
  • hvilke personer der skal inddrages i udarbejdelsen af indholdet.
  • “alt det andet”, der skal være styr på, når der skal produceres indhold.

Og du kan nemt udbygge og tilrette skabelonen, så den passer til jeres virkelighed.

Contentproduktion er ikke nemt, men du kan gøre meget for at sætte processen i system og dermed gøre det hele mere enkelt. Og vores template kan forhåbentlig hjælpe dig på vej.

Hent din contentplan-template nu
– og få vores nyhedsmails

Udfyld formularen og hent contentplan-templaten som Excel-ark.