Webinar

Marketingchefens guide: Kanalmix og marketingplan for B2B-virksomheder

“Skaf brandvarme leads. Og gerne masser af dem!”

Det er noget, de fleste marketingchefer rundt omkring i de danske B2B-virksomheder kan nikke genkendende til som overordnet mål for deres enhed.

Men hvordan sikrer du, at dine potentielle kunder ender i tragten hos din virksomhed? Det gør du ved at tage hånd om dem digitalt – med relevant content, på det rette tidspunkt, på de rette kanaler.

På webinaret dykker Bonnie og Lene ned i, hvilke kanaler der er relevante at tænke ind i din overordnede marketingplan. De kommer også ind på, hvad der er et godt startbudget på de enkelte kanaler, og hvornår du bør sætte de forskellige kanaler i spil i forhold til din målgruppes købsrejse.

Det får du med fra webinaret

👉🏻 En model for, hvilke kampagnetyper du skal tænke ind i din marketingplan

👉🏻 Konkrete anbefalinger til, hvilke kanaler du skal tage med i din virksomheds marketingmix 

👉🏻 En indikation af anbefalede budgetter for en gennemsnitlig B2B-virksomhed 

👉🏻 En template for udarbejdelse af en marketingplan

Alt det praktiske

Hvornår er det? 

Vi afholder webinaret fredag den 6. maj 2022 kl. 09.00. Se med der, eller når det passer dig. Vi sender nemlig en optagelse af webinaret til dig bagefter.

Hvor lang tid varer det? 

På bare én time får du masser af gode input til din B2B-virksomheds overordnede marketingstrategi, konkrete eksempler fra en B2B-virksomhed, og en template til udarbejdelse af en B2B-marketingplan.

Hvem er oplægsholderne? 

Digital Forretningsudvikler Bonnie Groth Frølund teamer op med Digital Marketing Konsulent Lene Weyergang. 

Bonnie hjælper vores kunder med at nå deres mål med online markedsføring – uanset om de drømmer om en online kampagne, der performer r.... ud af bukserne, et website, der serverer brandvarme leads til salgsafdelingen eller mere målrettede (og målbare) online markedsføringsaktiviteter.

Lene er skarp, når det gælder planlægning, opsætning og effektmåling af digitale kampagner. Hun elsker at skrue på knapperne i maskinrummet på alverdens SoMe-platforme og få det optimale ud af ethvert kampagnebudskab.

Se en optagelse af webinaret

Webinaret blev afholdt 6. maj 2022.

Fik du ikke set det? Så kan du her få et link til en optagelse af webinaret.