Webinar

Sådan bruger du personlige LinkedIn-profiler til at markedsføre virksomheden

Det er svært (næsten umuligt) at få en LinkedIn-virksomhedsside til at “virke”. Og det er ikke, fordi dine opdateringer er “ringe”. Virksomhedssider er bare lidt noget gøgl.

De personlige LinkedIn-profiler, til gengæld, er bare 10 gange federe og mere effektive, når det handler om at nå langt ud og få engagement.

Så, hvordan bruger man kollegernes personlige profiler? Det kan være grænseoverskridende at bruge sin personlige LinkedIn-profil som talerør for virksomheden.

Men det behøver måske ikke være så svært endda.

Brug 45 minutter i selskab med Ulrik og Potter. De er begge “LinkedIn Fanboys”. De er på ingen måde LinkedIn-eksperter, blot LinkedIn-entusiaster, der gerne deler ud af deres erfaringer.

Ulrik og Potter kommer blandt andet ind på:

  • Sådan får du et stærkere (og mere relevant) netværk
  • Opdateringer, der virker (inspiration)
  • Fejl, vi har begået (så du selv slipper)
  • Gode LinkedIn-vaner
  • Tools, der gør LinkedIn bare lidt sjovere

Ulrik Knudsen har skabt sin egen medieplatform på LinkedIn, hvor over 17.000 følger med i budskaber fra erhvervschefen fra Sydbank. Han ser sin LinkedIn-profil som en kilde til netværk, han også kan bruge i en professionel kontekst.

Potter når, med sine sølle 7.000 følgere, ikke Ulrik til sokkeholderne. Men det afholder ham bestemt ikke fra at inspirere andre til, hvad de bør gøre (og hvad han selv også burde gøre).

Se en optagelse af webinaret
– og få vores nyhedsmails

Webinaret blev afholdt 23. juni 2022.

Fik du ikke set det? Så kan du her få et link til en optagelse af webinaret.