Webinar

Salgschefens guide: 7 ting du vil elske at få (foræret) af marketing i din virksomhed

Sød magi opstår, når salg og marketing rykker sammen. Men det kræver, at du som salgschef ved, hvordan du bedst får marketingafdelingen til at understøtte din salgsindsats.

Kunderejsen er i stigende grad rykket fra landevejene til skærmen. Det er en bevægelse, der har været undervejs i lang tid – men de seneste år er der virkelig kommet ryk i tingene.

Det betyder, at kunderne researcher digitalt, før de overhovedet overvejer, hvem de vil invitere til bordet som leverandør.

Selv på svære og komplekse B2B services og produkter er kunderne LANGT henne i kunderejsen, før de er klar til at tale med salg. Det er blevet sværere at banke døre ind hos de spændende kunder, uden at virksomheden først er varmet op digitalt.

Det stiller krav til dig som salgsansvarlig. For du skal agere digitalt for at få taletid hos de interessante kunder. Det er her, at samspillet mellem salg og marketing bliver helt centralt.

Det tætte samarbejde er dog langt fra en selvfølge ude i de danske B2B virksomheder. Derfor har vi samlet 7 ting, du vil elske at få (foræret) at marketing i din virksomhed.

7 ting, som du kan sætte marketing i gang med nu og her for at understøtte salgsarbejdet aktivt i hverdagen. Alt sammen noget der skal bidrage til sikre, at du får den taletid hos kunderne, du har brug for, for at lykkes med salgsarbejdet.

 

Alt det praktiske

Dato: 6. marts 2024

Tidspunkt: Kl. 10.00-10.30 (afhængig af spørgsmål)

Oplægsholdere: På dette webinar møder du Bonnie Groth Frølund. Hun er Head of Marketing Consulting hos twoday Co3 og rådgiver danske B2B virksomheder i, hvordan de arbejder med at binde salg og marketing tættere sammen. Fra strategier til konkrete indsatsplaner.

Se en optagelse af webinaret
– og få vores nyhedsmails

Webinaret blev afholdt d. 6. marts.