Få et fremtidssikret Umbraco-site, der styrker brugervenlighed og salg

Det kan være en stor beslutning at udvikle en ny hjemmeside. Vi taler jo om dit digitale hjem. Du skal tage stilling til 1.000 ting. Én af dem er at vælge den rigtige platform. En anden er at vælge den samarbejdspartner, du har lyst til at skabe succes sammen med.

Hvordan vælger du den rigtige Umbraco-partner?

Godt spørgsmål. Og sandheden er, at der ikke findes ét generisk svar. Det handler nemlig om, hvad du har behov for. 

Når det er sagt, kan vi se, at mange virksomheder værdsætter en Umbraco-partner, der bringer kompetencer, ærlighed og højt humør til bordet. Det siger sig selv, at en partner skal være dygtig. Men en behagelig omgangsform, troværdighed og evnen til at levere effektivt og til tiden er måske endnu vigtigere. Måske lægger du vægt på de samme ting i et samarbejde?

 


 

Er du træt af uendelige udviklingsprojekter?
Det er vi også

Derfor følger vi en gennemprøvet proces, som sikrer synlig fremgang. Helt konkret får vi hurtigt dit projekt ud at leve, så vi kan høste erfaringer. Både de gode og mindre gode.

Dette er kun muligt, fordi vi har etableret et headless setup – et fundament – som vi kan bygge din unikke Umbraco-løsning ovenpå. Med os starter du derfor ikke fra scratch – og du kommer bare længere (for pengene), når du har et godt udgangspunkt.

1. Strategi og planlægning

Sammen laver vi en plan for, hvordan du får succes med din nye digitale platform. Hvilke mål vil du nå? Hvem er din målgruppe? Og hvordan skal vi få fat i dem? Og apropos målgrupper: I 8 ud af 10 projekter interviewer vi kundens kunde. Vi kan nemlig udvikle bedre løsninger, når vi har talt med dem, det hele handler om.

2. Vi hjælper også efter launch

Vi elsker at lancere et nyt site, men mest af alt elsker vi at hjælpe til i hverdagen. Hos os får du support fra erfarne udviklere, der altid er klar til at hjælpe dig godt videre. Helt enkelt.

3. Design og udvikling

Vi designer, udvikler, implementerer og tester din tekniske løsning, så du kan begynde at skabe succes med dit Umbraco website.

4. Markedsføring og optimering 

Vi tiltrækker de rigtige kunder, uanset hvor de er, og hjælper dig med at maksimere din investering måned for måned.

Vi er både effektive og grundige. Til gengæld er vi dårlige til at holde møder om ingenting.

Tobias Høst
Head of Aarhus / Seniorkonsulent

4 grunde til, at andre vælger os som deres Umbraco-partner

1. Du arbejder med A-holdet

Kvaliteten af din Umbraco-løsning afhænger af de personer, der udvikler den. Hos os får du hjælp af førende specialister; fx Jan, som er Umbraco MVP på 8. år. Dem er der forresten kun 64 af … på verdensplan.

2. Vi hjælper også efter lancering

Vi elsker at lancere et nyt site, men mest af alt elsker vi at hjælpe til i hverdagen. Hos os får du support fra erfarne udviklere, der altid er klar til at hjælpe dig godt videre. Helt enkelt.

3. Vi er B2B ind til benet

Nogle synes, B2B er kedeligt. Vi har det lige modsat. Som specialiseret B2B-bureau forstår vi de særlige mekanismer og tekniske og praktiske behov, der kræves for at udvikle en succesfuld løsning.

4. Saml dine aktiviteter ét sted

Vi er et full service bureau i ordets reneste forstand (selv om det ord er blevet umoderne). Det betyder, at du får hjælp af en lang række erfarne specialister, som samarbejder på kryds og tværs. Grafikere og tekstforfattere. Webdesignere, konceptudviklere og SEO-eksperter. UX designere og backend-udviklere. Og mange flere. Alle sammen er de klar til at gøre dig – og vores mange andre kunder – glade.

Vi er her for dig. Også efter lancering

Er der noget bedre end at skåle på lanceringsdagen for dit nye Umbraco-site? Ja, det er der (selv om vi elsker champagne og IPA). 

Det bedste, vi ved, er at udvikle din forretning. Det betyder, at vi altid er der for dig. Vi tager telefonen. Vi hjælper. Vi kommer godt videre. Og vi ser resultaterne. Det, synes vi, er det mindste, man kan forvente af en certificeret Umbraco-partner.


 

Løsningen, der gør e-handel til at forstå, til at betale og til at føre ud i virkeligheden.

Stå på skuldrene af mange års erfaring

Vores Umbraco-specialister er nogle af branchens dygtigste. Det skal vi selvfølgelig sige, men den er god nok. Eksempelvis har Umbraco udnævnt vores Frontendudvikler Jan Skovgaard til Umbraco MVP.

Vi har hjulpet mange virksomheder med at bygge et nyt Umbraco-website. Her er et udpluk af dem:

To ting, vi vægter (ekstra) højt. Gør du? 

Skal din nye hjemmeside være funktionel eller flot? Den skal være begge dele, selvfølgelig. Funktionalitet og design er nemlig ikke et spørgsmål om enten-eller – det er et spørgsmål om at skabe pålidelige og intuitive hjemmesider. Det kan vi gøre ved at fokusere (ekstra) meget på disse to ting:

 

1. Fundamentet skal være i orden

I dag. Og næste år. Derfor bygger vi på et headless setup, som giver dig optimal brugervenlighed, fleksibilitet og fart. Resultatet er en løsning, du kan stole på i mange år frem – og som kører (rigtigt) stærkt, hvilket er afgørende for, at din virksomhed bliver fundet på Google.

2. Brugervenligheden skal være i top

Eller sagt på en anden måde: Du skal gøre det let for dine besøgende at finde dét, de har brug for. Det lyder enkelt, men … det er det ikke. Slet ikke, når du sælger komplekse B2B-løsninger. Heldigvis er der hjælp at hente. Vi har skabt brugervenlige hjemmesider i mere end 20 år for virksomheder, der vil forenkle kundernes købsrejse. Vi kan også hjælpe dig.

flere besøgende (og leads) på dit site

Hos Co3 er vi – groft sagt – gode til to ting: at udvikle og optimere brugervenlige webløsninger og derefter skabe en masse trafik ind til dem. 

Kombinationen af de to er afgørende. En hjemmeside uden besøgende er nemlig ingenting værd. Akkurat ligesom det er spild af ressourcer at sende en masse besøgende ind på en side, der ikke fungerer. 

Vores hold af marketingspecialister er klar til hjælpe dig med at udvikle koncepter og annoncering, som skaber opmærksomhed i din målgruppe, giver dig flere besøgende på hjemmesiden og – ultimativt – øger dine chancer for at generere flere og bedre leads. Hvordan lyder det?

 

 

Løsningen, der gør e-handel til at forstå, til at betale og til at føre ud i virkeligheden.

Kunne vi være din nye Umbraco-partner?

Så kontakt Tobias Høst, og bliv klogere på, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi glæder os til at høre meget mere om dit projekt – og til at møde dig.

Tobias Høst
Head of Aarhus / Seniorkonsulent
+45 20 81 91 01
tho@co3.dk

Tobias Høst expert i umbraco løsninger og websites