Den vigtigste disciplin i søgemaskineoptimering og i at få dit website til tops i Google, er at du får andre folk til at linke til dit website. Godt indhold giver links. Derfor skal dit indhold være relevant for dine besøgende.
Du skal målrette dit indhold og tilbyde besøgende det, som de har brug for.
Gode placeringer kræver at du opsøger flere links, end dem der naturligt falder din vej. Brug dit netværk og omgangskreds i første omgang. Men du skal også ud og sparke lidt til folk, så de vil linke til dig.
Du skal researche, finde gode og relevante websites, som du kan få til at linke til dit website.
En link building strategi giver dig en køreplan for, hvilke steder du skal sætte ind, når du skal til at skaffe links. Du skal have oversigt over gode og relevante websites, som kan linke til dit indhold.
Den giver dig en plan i hånden, som du kan støtte dig til på både kort og langt sigt.
Link building er tidskrævende. De rigtige links tager tid at skaffe. Der skal researches for at finde nye muligheder for gode links. Foruden de gode links skal du også ud og skaffe links fra andre websites. Og der skal ofte mange links til, rigtigt mange, for at du flytter dig op i toppen af Google på de konkurrenceprægede søgeord.
Skab godt indhold, som kan placeres rundt omkring på andre websites, og som linker ind til dit website, så du får links fra relevante websites med indhold der matcher dit. Det tager tid.
Vi ser derfor ofte at link building er netop den del af søgemaskineoptimering, som strander pga. tidsmangel.
Vi hjælper dig med link building, både med en strategi som du selv kan arbejde ud fra, men også med at link builde for dig.
Vi har erfaringen og skaber gode links til dit website. Vi kender genvejene til gode links, har et godt netværk, tools og kan håndtere volumen – og skrive kvalitetsindhold til at linke fra.
Og ikke mindst kender vi faldgruberne ved link building. Links fra de forkerte sider, som Google ser skidt til, kan nemlig skade dit website.