Ingen er ens. Heller ikke B2B virksomheder

Er branding også for B2B?

Ja. 

Hvordan ved dine kunder ellers, hvorfor de skal vælge dig og ikke dine konkurrenter? 

B2B kunder går op i kvalitet, pris og andre fakta, som kan benchmarkes. Men de er også helt normale mennesker med mavefornemmelser og personlige præferencer. Derfor skal du som B2B virksomhed arbejde med dit brand.

For vi mennesker vælger ofte dét, vi kender. Det vi stoler på. Arbejdet med branding skaber genkendelighed og sikkerhed i målgruppen – for de ved, hvem du er, og hvad du står for – så du er den første de tænker på, når de skal bruge noget, din virksomhed sælger.

Køreplanen

Du skal fortælle din egen historie for at stikke ud. Det er essensen af branding. Ikke desto mindre er vores vej til målet nogenlunde den samme. Det virker.

Brand-workshop

Vi begynder med en brand-workshop. Det lyder meget fint, men det er egentlig bare nogle øvelser til at lære din virksomhed, kunder, produkter og konkurrenter bedre at kende.

Vi faciliteter workshoppen og hjælper med at finde svarene. Resultatet er et fælles fodslag for din virksomheds brand.

Indsigt og research

Vi dykker ned i data, kigger på kundeadfærd og laver kundeinterviews. Vi bruger indsigten til at få et billede af, hvem dine (vigtigste) kunder egentlig er, hvad de søger, ønsker at opnå – og undgå. 

Jo mere vi ved, jo mere relevant, differentieret, troværdigt, og ikke mindst distinkt, kan vi skabe dit brand.

Brand-guide

Vi bringer al vores viden til bordet. Og går så i gang med at identificere og positionere din virksomheds brand. Hvad skal dit brand udtrykke? Hvordan skal det se ud? Og hvordan skal det lyde?

Vi skaber en brand-guide (visuel identitet, tagline og tone of voice), der får din virksomhed til at skille sig positivt ud.

Brand-aktivering

Vi jubler, når du er glad for din nye brand-guide. Nu skal vi bare have den ud og leve. Vi implementerer din nye identitet på alle relevante kanaler – fra online til offline.

Og vi udvikler gerne kampagner, der sikrer, at dine kunder ser og hører dig, så dit gode arbejde styrker salg.

Marketing skal skaffe leads til salg. Det arbejde er noget nemmere, når kunderne foretrækker dig frem for konkurrenterne – og dét kan branding hjælpe med.

Få marketing til at skaffe leads til salg med branding.

Services eller alt det, du kan få os til

  • Indsigt og analyse

  • Corporate branding

  • Produktbranding

  • Re-branding

  • Employer branding

  • Koncept og kampagner

  • Visuel identitet

Vi hjælper dig med forskellige services inden for branding

Mennesker, der holder af branding

Mennesker, der holder af branding

Vi er forskellige. Jesper tænker eksempelvis strategisk, Cecilie skriver ord, og Gitte skaber visuelle udtryk. Vores arbejde med branding bygger på et fællesskab om at gøre B2B virksomheder til stærke B2B brands.

Branding gjort simpelt

Mange gør branding til noget, det ikke er; komplekst. Branding er simpelt. Kogt ind til kernen er det en historie om, hvorfor du er her – og hvad du kan gøre for andre. 

Det er den historie, vi fortæller mennesker, når vi møder dem. "Hej, jeg hedder Gitte, og jeg arbejder med at gøre branding simpelt for din B2B virksomhed. Så du nemt kan komme i gang med at skille dig positivt ud, uden at det koster dig en kvart million og et 100-siders pitch."

Branding gjort simpelt