Få en professionel B2B webshop — uden at blive drænet for tid, penge og energi

Det kan hurtigt blive dyrt og smertefuldt at få bygget en professionel B2B webshop ...

Du skal alt for ofte:

  • Betale en heftig pris, fordi alt skal designes og udvikles fra bunden
  • Investere en masse tid og penge, før du kan se et konkret løsningsforslag
  • Betale store ekstraregninger, fordi der dukker dyre overraskelser op undervejs
  • Udskyde din lancering, fordi leverandøren har undervurderet opgaven

… men det behøver ikke være sådan

Vi har nemlig skabt Espresso, som er en samling af færdigbyggede funktioner og brugervenlige designskabeloner til B2B webshops.


Reducér din pris, risiko og udviklingstid

Med Espressos færdigbyggede værktøjer får du et mindre risikofyldt projekt og en bedre B2B webshop for færre penge.

Få skræddersyet alt til dine behov

Sig farvel til låste skabeloner, grimt design og snærende standardfunktioner. Vi tilpasser Espresso, indtil du er tilfreds.

Skyd genvej til en perfekt brugeroplevelse

Hvorfor prøve dig frem? Espressos designskabeloner bygger på 71.000+ timers brugertest af verdens største webshops.

Mere end 20 års erfaring med B2B e-handel og 500 tilfredse kunder

Skal du være den næste?

Vi har hjulpet Actona. Skal vi hjælpe dig?

Bloomingville valgte os som bureau.

Millarco har valgt os som bureau.

Vi samarbejder med Tvilum.

Innovation Living har valgt os som samarbejdspartner.

Vi samarbejder med ID Identity.

Norlys har valgt os som samarbejdspartner.

Millarco har valgt os som bureau.

Vores mål er enkelt:

Vi vil gøre det mindre smertefuldt at få en professionel B2B webshop.

Spar tid og penge med Espressos færdigbyggede B2B funktioner

Espresso indeholder 8 færdigbyggede B2B funktioner, der er designet til at øge dit salg og sætte strøm til manuelle processer.

Funktionerne er et koncentrat af vores viden og erfaring fra mere end 500 succesfulde e-handelsprojekter.

Vi kan bruge funktionerne, som de er, men vi kan også tilpasse eller udvide dem til dit behov.

Kundespecifikke sortimenter og priser

Log ind og se egne produktsortimenter, priser, rabatter og betingelser.

Ordrestatus- og historik

Se status på igangværende ordrer, søg i tidligere ordrer og hent fakturaer, følgesedler etc.

Kvikbestilling

Dine kunder har travlt. Lad dem lægge varer i kurven ved blot at indtaste varenummer og antal.

Favoritlister

Opret egne lister med favoritter eller bestil fra automatiske lister, fx ‘Senest købte’, ‘Oftest købte’ og ‘Bestsellers’.

Automatisk PDF-fremstilling

Sæt strøm til produktionen af prislister, produktark, specifikationer, tilbud etc.

Marketingværktøj

Del nemt billeder, videoer, produktdata, logoer etc. med kolleger, kunder og samarbejdspartnere.

Log ind som kunde

Log ind på vegne af dine kunder og se deres sortiment og priser. Lav ordrer for dem eller hjælp dem med at finde og købe de rigtige varer.

Leveringsoverblik

Få overblik over afsendte leverancer, kommende leverancer, forventet levering og restordrer.

Derfor elsker vores kunder Espresso

Ærligt talt frygtede vi udviklingsprocessen (og prisen). Men Co3’s måde at arbejde på tog brodden af projektet, selv om det selvfølgelig har været et omfattende projekt. De startede med at designe en visuel, klikbar prototype for en overkommelig pris. Herefter fik vi et tilbud på at realisere prototypen, og så var det op til os, om vi ville gå videre med projektet.

Thomas Lykkegaard
Product Assortment and Marketing Director, Tvilum

Projektet kom i mål til tiden og til budgettet, fordi Co3 startede med at udvikle en klikbar prototype af den endelige løsning i stedet for bare at beskrive den på papir. Hold da op, hvor har det været effektivt. Prototypen gav mig, mit team og ledelsen en intuitiv forståelse af slutproduktet, inden vi sagde ja til at igangsætte selve projektet.

Helle Bjerre Drost
VP Marketing & Communication, Actona Company

Skyd genvej til 71.000 timers brugertest

Espressos best practice designskabeloner tager udgangspunkt i mere end 71.000 timers brugertest af webshops som Amazon, IKEA, Apple, Matas m.fl. Researchen er gennemført af UX eksperterne Baymard Institute og Benjamin Gundgaard.

Vi kan bruge de forskellige designskabeloner, som de er, men vi kan også tilpasse dem til dit behov.

Få alle dine digitale værktøjer samlet i ét gennemprøvet system

Espresso er bygget som et lag oven på Dynamicwebs gennemprøvede e-handelsplatform, der samler webshop, website, PIM og integration i ét system. Det giver dig flere fordele:

  • Du er ikke bundet til én leverandør. Der er flere end 60 certificerede Dynamicweb-partnere at vælge imellem.
  • Du er ikke alene om at finansiere din platforms fremtid. Flere end 4.000 virksomheder har valgt Dynamicweb som fundament for deres e-handel.
  • Du skal kun lære at bruge ét system. Hop gnidningsløst rundt mellem webshop, website og PIM uden at skifte system.
Skræddersyet til dit behovDesign og branding
Tilpasninger og udvidelser
Espresso16 best practice layout
8 færdigbyggede funktioner
DynamicwebPIM, E-handel og CMS
Integration og framework

Prøv en prototype af din nye B2B webshop, før du siger ja

Med Espressos færdigbyggede designskabeloner kan vi bygge en klikbar prototype af din fremtidige B2B webshop på mindre end 10 dage. Så ved du, hvordan den virker, inden du betaler for at få den bygget.

Du kan være i luften om 100 dage

Vi har konstant forfinet vores proces og arbejdsmetoder gennem de sidste 21 år i samarbejde med mere end 500 kunder. Derfor kan vi love dig minimal risiko, pris og tidsspilde. Men vil du stige af undervejs, så gør du det. Vi vil have glade kunder — ikke låste kunder. Processen ser typisk sådan ud:

Fase 1 · 10 dage

Strategi og planlægning

Sammen laver vi en køreplan for, hvordan du får succes med e-handel: Hvilke mål du vil nå, hvem har ansvar for hvad, og hvad koster det at komme i mål.

Fase 2 · 10 dage

Udvikling af prototype

Vi bygger en funktionel prototype af den endelige B2B webshop, så du kan se og prøve, hvad du får, før du vælger os.

Fase 3 · 80 dage

Design og produktion

Vi designer, udvikler, integrerer, tester og meget mere sammen med dig og din ERP-partner.

Fase 4 · Løbende

Markedsføring og optimering

Vi skaffer den rigtige trafik og hjælper dig med at få fuldt afkast af din e-handelsinvestering. Uge for uge. Måned for måned.


I 2025 vil 4 ud af 5 B2B salg ske online

Hvis du giver Brian 10 minutter af din tid, så forklarer han, hvordan du kan få en professionel B2B webshop — uden at blive drænet for tid, penge og energi.

Brian Mikkelsen
E-handelsspecialist
+45 26 89 43 04
bm@co3.dk

Kilde: Gartner, 2020

Kontakt Brian og få et uforpligtende tilbud.