Du er skidedygtig, selvkørende og brænder for markedsføring.
Du ved godt selv, hvad du kan og ikke kan, når det handler om SEA og SEM. Det gør vi også hos Co3. Vores udfordring er bare, at vi mangler endnu en mand (M/K) til at løbe med stafetten i vores online marketing team.
Du skal opsætte og optimere vores kunders kampagner på Google AdWords, Display og Facebook. Og du skal omsætte analyser til konkrete handlinger, der skaber værdi for kunderne.
Du kommer blandt andet til at arbejde med:
Din udfordring er måske, at du trænger til luftforandring? Eller også trænger du til at tage en ny udfordring op? Uanset hvad din begrundelse er, skal du have arbejdet med online marketing i en årrække.
Jobbet er måske dit, hvis du ’nikker’, når vi siger, at du skal kunne styre, optimere og rapportere online marketing aktiviteter for vores kunder. Hvad end opgaven er Facebook-annoncer, Remarketing, Display eller Search i AdWords, er det dig, der løber med den.
Med andre ord: Du skal kunne se dig selv i et job, hvor du både skaber, optimerer og rådgiver kunder og kollegaer inden for alle områder af online marketing.
Om du er skolet eller selvlært, er ikke så vigtigt. Det er heller ikke så afgørende, om du har arbejdet på bureau eller på kundesiden. Din alder er heller ikke afgørende — du skal blot have et højt fagligt niveau og have flair for at rådgive.
Noget for noget. Du bidrager med dine online marketing kompetencer, og vil vide, hvad du får igen? Du får et job på et webbureau, der vokser og vækster. Lige nu er vi 30 eksperter på adressen i Ikast, som du kan snakke med. Fagligt som socialt.
Det får du også:
Sådan søger du
Fortæl om dine kompetencer, din baggrund og din motivation for at blive en del af os. Giv os eksempler på dit arbejde, hvis du vil blære dig ekstra meget. Send din ansøgning til Direktør Christian Søsted Poulsen (csp@co3.dk).
Vil du vide mere om jobbet? Ring til Online Marketing Chef Ib Potter på +45 51 77 81 55.
Ansøgningsfrist: Fredag 11. marts 2016.