Webinar

Det digitale ordre- og servicekontor

Er din virksomhed en af mange, som stadig bruger telefonen, e-mail og måske endda fax til at tage imod ordrer og servicere dine kunder?

Det er der i princippet ikke noget galt med, andet end det er meget ressourcekrævende for dig og dine kollegaer. 

Dine konkurrenter og kunder bliver mere digitale. Og dine kunder efterspørger derfor i højere grad løsninger, hvor de nemt og hurtigt kan servicere sig selv via digitale kundeportaler. 

Det er tid til at digitalisere de manuelle processer

På dette webinar viser vi, hvordan du digitaliserer en række af de manuelle processer, man finder i næsten alle klassiske danske virksomheder.

Vi går tæt på det, vi kalder det digitale ordre- og servicekontor. Målet er at eliminere de processer, der sluger timerne hos dine medarbejdere, samtidig med at du skaber glade kunder, der oplever øget service.

Det får du med fra webinaret

På webinaret gennemgår vi blandt andet de fem funktioner, I bør have i jeres digitale ordre- og servicekontor:

  • Ordre og leveringsoverblik – Vi viser, hvordan du undgår de mange daglige opkald for at få en ordrestatus eller tilsendt en fakturakopi
     
  • Kundekonto – Vi viser, hvordan Salg let kan logge ind på en kundes konto og hjælpe dem i hverdagen
     
  • Prisliste-opdatering – Vi viser, hvordan du hurtigt laver nye prislister. Eller endnu bedre, hvordan kunderne laver sine egne prislister
     
  • Tilbud – Vi viser, hvordan du gør det hurtigere for dine sælgere at lave tilbud digitalt
     
  • Medie- og dataformidling – Vi viser, hvordan du får kunderne til selv at hente billeder og produktdata

Hvem er målgruppen?

Webinaret er for dig, der ikke er kommet i gang med e-handel endnu. Måske fordi du ikke føler dig helt klar, og det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig med med webinaret her.

Tilmeld dig her

Dato: 25. august 2022
Tidspunkt: Kl. 09.00